2013. július 14., vasárnap

Pizzás csiga

Amikor valamilyen kelt tésztás dolgot szeretnék sütni, általában Limaránál nézelődöm, így volt ez most is. Pizzás csigát szerettem volna készíteni. Rögtön meg is találtam nála egy jó kis receptet, nagyon pici változtatással el is készítettem.
Hozzávalók:
50dkg liszt
1,5tk só
3ek olaj
2,5dl víz
0,5dl tej
2,5dkg élesztő
Töltelék:
20dkg sonka
10dkg kockázott bacon
20dkg reszelt sajt
pizzaszósz

Minden hozzávalót beraktam a kenyérsütőgépbe és elindítottam a dagasztó programot. Megdagasztotta és meg is kelesztette. Ezalatt összevágjuk nagyon apróra a sonkát, lereszeljük a sajtot. A megkelt tésztát lisztezett felületen 2-3mm vastagra nyújtjuk, megkenjük a pizzaszósszal, rátesszük a sonkát, bacont, megszórjuk a reszelt sajttal. Jó szorosan feltekerjük, majd egy jó éles késsel ujjnyi vastag szeletekre vágjuk. Sütőpapíros tepsire tesszük, 20-30 percig pihentetjük. Ezalatt előmelegítjük a sütőt 200 fokra. 18-20 perc alatt szép pirosra sütjük.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése