2012. január 21., szombat

Amerikai zászló torta

Legjobb Barátosném elmegy egy évre Amerikába au pair-kedni. A búcsúbulijára kapta ezt a tortát.

Belül a mindig tökéletes Kiskukta tortalap, jelenleg kakaós 5 tojásból.
Krém egy újabb kókuszkrém, még mindig tökéletesítem,egyszer csak meglesz a legfinomabb. Nem mintha az eddigiek nem lettek volna finomak.:)
recept:
1 doboz kókusztej ( Tescoban kapható kéket használtam)
2,5dl tej
1 tejszín ízű pudingpor
5 ek cukor
200g kókuszreszelék
1ek étkezési keményítő

A kókusztejet feltesszük forrni 2dl tejjel és a kókuszreszelékkel. A maradék fél dl tejben elkeverjük a pudingport és a cukrot. Amikor felforrt beleöntjük a masszát és sűrű pudingot főzünk belőle, szükség szerint tehetünk még bele étkezési keményítőt.
Ezt kihűtjük. Amikor teljesen kihűlt 2,5dl tejszínt elkezdünk kemény habbá verni és miközben verjük, kanalanként hozzáadagolunk a pudingból. (Ha a tejszín édesített, akkor nem kell bele plusz cukor,de ha nem akkor tehetünk bele egy kis porcukrot.)

Kívülről unidec-kel vontam be, de nem egyben, hanem csíkokban, ahogy jöttek a színek. A pirosat megfestettem, és nem begyúrtam,hogy fényesebb legyen. A kék téglalapot is megfestettem és mivel nagyon sok pici csillag kellett rá és ilyen pici kiszúróm nincs ezért egy kinyomócsővéggel szúrtam ki az unidec-ből. tudom nem csillag, de ennyi csillagot kézzel kivágni, nem lett volna energiám.
Szerencsére nem volt rá panasz.

1 megjegyzés: