2012. január 12., csütörtök

Torta Karácsonyra

25én minden évben Anyóséknál gyűlik össze a család. Oda vittem ezt a tortát.

Kakaós piskóta, szokásos Kiskukta( Most először próbáltam ki, hogy lefagyasztottam piskótát. Teljesen jó, ugyanolyan mint fagyasztás előtt.) Tejszínes-vaníliás-mandulás krém van a belsejében. 
Recept:
1cs vaníliás puding
4ek cukor
1 vaníliarúd
2,5dl tej
2-3dl tejszín
50 g szeletelt mandula

A tejet a vanília kikapart magjaival felteszem forrni. A pudingport elkeverem a cukorral és pici tejjel. Ha felforrt a tej beleteszem a pudingport és sűrű pudingot főzök belőle. Kihűtöm. A tejszínt ízlés szerinti porcukorral kemény habbá verem és közben folyamatosan belekeverem a kihűtött pudingot. Legvégül belekeverem a szeletelt mandulát. 
Bevontam fehér fondant-al.Készítettem egy egy csíkot pirosból amibe beleszúrtam egy poharat, hogy hullámokat kapjak. Minden hullám csúcsára egy magyal levelet tettem. Csináltam egy hóembert és 4 hópelyhet tettem még rá!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése