2012. január 20., péntek

Kókuszos biscotti


Még Mikulásra csináltam az első adagot, ami szebb lett mint ez de persze azt elfelejtettem lefényképezni. Aztán karácsonyra csináltam ezt. Leírom a receptet,de sajnos nem emlékszem honnan néztem. Ha valaki felismerné, hogy honnan származik, legyen szíves megírni nekem,hogy azonnal linkelhessem.
Szóval a recept:
25 dkg liszt
1kk sütőpor
csipetnyi só
10 dkg puha vaj
20dkg Xukor (nálam kristálycukor)
2 tojás
1citrom reszelt héja
20 dkg kókuszreszelék
5dkg aszalt áfonya    (nálam mandula)
5dkg sótlan pisztácia (nálam mandula)
5dkg porxukor( nálam porcukor)

Összegyúrjuk a hozzávalókat és folpackban egy egész éjszakára hűtőbe tesszük.
Másnap porcukorral vastagon megszórt gyúródeszkán két hosszú rudat formázunk.
180 fokon 20-25 percig sütjük majd felszeleteljük amikor kihűlt és visszatesszük száradni 150 fokon 15 percig.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése