2013. július 17., szerda

Gyümölcsös pite

Nagyon szép málnát és ribizlit kaptam, átnéztem a lementett receptjeimet és ezt a pitét néztem ki. Nagyon finom tésztája van, gyümölccsel pedig egészen isteni.
Eredeti recept:innen.

Hozzávalók:
2db tojás
2dl cukor
1 zacskó Bourbon vaníliás cukor
175g kefír(kis dobozos)
1dl olaj
4dl liszt
fél zacskó sütőpor
1 citrom reszelt héja

friss gyümölcs

A sütőt előmelegítjük 180 fokra. A hozzávalókat összekeverjük robotgéppel. Az állítható sütőkeretemet beletettem egy gáztepsibe amire sütőpapírt tettem. Kb.: 35x33cm-esre volt állítva. Beleöntjük a tésztát, majd jól megszórjuk a gyümölcsökkel. Nekem 30dkg gyümölcs ment rá: málna és ribizli.
35 percig sütjük, tűpróbával ellenőrizzük. Kihűtjük, felszeleteljük és porcukorral meghintve tálaljuk.




Egyszerű, gyors és finom.Mindenkinek ajánlom!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése