2012. február 15., szerda

Torta Valentin napra

Hát persze, hogy erre a napra is sütöttem egy tortát. Minden alkalmat meg kell ragadni!:D Azért persze nem szerettem volna egész nap a konyhában robotolni, ezért sütöttem egy 18cm átmérőjű kör alakú piskótát, szokásos recept alapján 3 tojásból. Recept: itt. Amikor kihűlt szív formára faragtam, azért nem szív alakú formában sütöttem, mert domborút szerettem volna. Ezután 4-be vágtam a piskótát és megtöltöttem egy brutál egyszerű "krémmel" Ami tejszínhabból, citromhéjból és egy fél citrom levéből áll. Ezeket egybeöntöttem és kemény habbá vertem a tejszínhabot. Amit használtam tejszín az édesített volt, de ha valaki nem ilyennel készíti az természetesen ne hagyja ki a cukrot( porcukrot inkább) Betöltöttem a tortát, kívülről is lekentem. Majd hűtőbe tettem fél órára. Most lusta háziasszonyként unideccel burkoltam. ( ez most rózsaszínre volt begyúrva, de fehér illetve piros is lehet.) Miután leburkoltam piros gél festékkel, egy kis vízzel és ecsettel lefestettem. Ismét hidegre tettem és vártam hogy megszáradjon. Nem szeretem tortán a nem ehető díszeket, de most szatén szalagot tettem az aljára körbe és tetszett. Na ennyi írás után jöjjenek a képek.:


Legközelebb talán annyit változtatnék hogy kevésbé lenne íves a teteje mert így csak teljesen felülről  nézve látszik, hogy szív alakú! Mindegy az a lényeg, hogy NEKI tetszett!:D


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése