2012. február 28., kedd

Almás-fahéjas muffin

Gyorsan össze szerettem volna dobni valami édességet vasárnapra, mert jöttek át haverok hozzánk. Ismét Tücsökbogárnál nézelődtem amikor megpillantottam az almás muffinját. Gondoltam ezt készítem el, kis változtatással. Nem bántam meg, nagyon finom lett.

És akkor jöjjön a recept ahogyan én csináltam:
10dkg vaj
14dkg cukor
1tk vaníliakivonat
1 citrom reszelt héja
2db tojás
20dkg liszt
1tk sütőpor
1dl tej
csipet só
1nagy alma/ 1,5 kisebb
1-1,5tk fahéj
2ek szeletelt mandula

A vajat habosra keverem a cukorral, hozzáadom a vaníliát, a citromhéjat, a tojásokat, a sót és a tejet. Hozzákeverem a sütőporos lisztet. És legvégül a fahéjat illetve az apró kockákra vágott almát és a szeletelt mandulát.
Ezután kapszlival bélelt muffin tepsibe tesszük. 180 fokos előmelegített sütőbe tesszük és 15-20 perc alatt megsütjük.

2 megjegyzés:

  1. Hasonló almás muffin receptem van nekem is. Szeretjük, mert nem annyira száraz.

    VálaszTörlés
  2. Még nem is láttam Nálad!:) Igen, nálunk is mindenkinek ízlett.

    VálaszTörlés