2012. február 7., kedd

Mercedes jel torta

Apósom is februárban ünnepli a születésnapját. Kedvenc kocsimárkája a Merci ezért gondoltam csinálok neki egy emblémás tortát. Ilyen lett:


Piskóta a megszokott: recept itt. 3 tojásból csináltam 18cmes kapcsos formában. Krém: Diós krém szintén Kiskuktától. Már többször csináltam ezt a krémet, ahhoz képest, hogy vajas nagyon de nagyon finom. Receptjét bemásolom ide ahogy én csinálom:
2,5dl tej
2,5ek liszt
20dkg vaj( nem margarin)
20dkg cukor
15dkg darált dió

A lisztet csomómentesen elkeverem egy lábasban a tejjel. Felteszem a tűzre és sűrű masszát főzök belőle.
Kihűtöm vízfürdőben. A lágy vajat és a cukrot habosra keverem. Hozzákeverem a masszát majd a diót is.

Kívülről unidec-el burkoltam. Szürkére gyúrtam be az emblémához, mert ezüstöm nincs még. De szerintem így is tűrhető lett.Olyan egyszerű volt a torta, hogy gondoltam kicsit feldobom az oldalát kis golyókkal.
A lényeg Apósnak tetszett és nagyon ízlett!:D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése