2012. április 13., péntek

Vaníliás cupcake

Ahogy megkaptam az áprilisi TV Paprika magazint rögtön elkészítettem belőle ezt a sütit. Nem bántam meg, finom lett, és még az én számomra is elég édes.

Recept 24 mini muffin formára:
18,5 dkg liszt
1kiskanál sütőpor
1csipet só
18,5 dkg cukor
18,5 dkg Rama
1kiskanál vaníliakivonat
3 tojás

A bevonathoz:
15dkg krémsajt
15dkg porcukor( szerintem elég a fele/ max 10dkg)
sárga ételfesték

A sütőt előmelegítjük 180 fokra. A lisztet, a sütőport és a sót egy edénybe szitáljuk. A cukrot a Ramával és a vaníliával habosra keverjük, majd egyesével hozzáadjuk a tojásokat, végül összedolgozzuk a lisztes keverékkel. A muffin sütőt kapszlikkal béleljük és belekanalazzuk a masszát. 12-15 perc alatt készre sütjük. Tűpróbával ellenőrizzük. Rácsra tesszük hűlni őket. A bevonathoz valókat összekeverjük és habzsákba töltve feldíszítjük a sütiket.

2 megjegyzés:

  1. Guszta és nagyon finom lehet!Már más receptnél is láttam hogy krémsajtot írnak Te melyiket használod?

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm szépen! Nálam most egy mezei mascarpone volt itthon.

    VálaszTörlés