2012. április 10., kedd

MandM muffin

Bocsánat a nagy eltűnésért, de most már sűrűbben jövök bejegyzésekkel! Először is egy muffinnal. Igazi kis vidám süti, főleg gyerekeknek, és gyerekekkel!:)
Bocsi a rossz képért, de nem itthon sütöttem!




És akkor jöjjön a recept:

  • 25 dkg liszt
  • 2 tk sütőpor
  • 1 kis doboz (kb. 4 dkg) MandM 
  • 1 tojás
  • 6 dkg cukor
  • 60 ml olaj
  • 20 dkg (natúr) joghurt
  • tetejére: 5 dkg olvasztott csokoládé, MandM drazsé
A lisztet elkeverem a sütőporral és a cukorkával. Összekeverem a cukrot a tojást az olajat és a joghurtot. A lisztes keveréket is hozzákeverem. Egy muffintepsit kapszlikkal bélelek és egyenlően elosztom benne a tésztát. 
180 fokon tűpróbáig sütöm. Miután kihűltek olvasztott csokival és MandM-el díszítem.

A recept a tutitippek.hu oldalról származik, csak ott smarties csokival van.

3 megjegyzés:

  1. Nagyon guszta finom kis muffint csináltál. A mai napon én is valami muffint szerettem volna csak lekvárosat, de aztán lebeszéltem magamat a sütésről!:-))

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm szépen. Én ezt már majdnem egy hónapja készítettem, lemaradtam a publikálással sajnos. Ma én is akartam banános muffint sütni, de nálam is elmaradt:D

    VálaszTörlés
  3. Szia! A blogkóstolón a te blogodat sorsolták nekem, a következő linken megtalálod az írást, amit elkövettem! Nagyon szuper sütijeid vannak, tetszett a válogatás:)! Köszi a játékot:)!
    http://mivanlina.blogspot.com/2012/04/blogkostolo-ii.html

    VálaszTörlés