2012. április 16., hétfő

Blogkóstoló 2

Végre sikerült eljutnom odáig, hogy elkészítsek a nekem kisorsolt blogról valamit. Először is pár szót a blogról:

http://florakonyha.blogspot.com/ Egy nagyon jó kis oldal, tele minden finomságitt találhatógal. Én leginkább persze a sütiket néztem ha már sütis blogom van!:) Nem volt egy könnyű választás mert rengeteg jó recept található Flóránál. Az elsőre látszik, hogy nagyon szereti a Brownie-kat. Én kevésbé szóval inkább másfelé eveztem. Amikor megláttam ezeket a Túró Rudis kosárkákat rögtön beléjük szerettem. Imádjuk a Túró Rudit, meg minden túrós dolgot. Szóval mindenkinek ajánlom ezt a blogot, szerintem mindenki talál ott kedvére valót. A receptet belinkelem: itt található




Nagyon finom, könnyű sütemény lett belőle, biztos, hogy még készülni fog nálam.

2 megjegyzés:

  1. Nagyon guszta lett! Ezt már én is kinéztem Flóránál, de túró és t.rudi híján sajna ezidáig csak álom a megvalósítása :)

    Köszi a nevezést is

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szép lett!:)

    VálaszTörlés